Belofte maakt schuld. Ik had een tijdje terug beloofd om op onze site de flyer te plaatsen van de CD-Release van Ufonaut aanstaande vrijdag in het Rotterdamse Nighttown. Nu moet ik wel even duidelijk maken dat de preview van zijn electrobreaks en technorock mijn soort mu- ziek niet is. Ik wens hem een spetterende release en dat er maar veel publiek voor mag zijn.