
Na het
Esyba debakel, wordt het misschien weer eens tijd voor een volgend afslank-experiment. Ik dacht nu aan
Yellow Subs Extreme. Onlangs was ik aan het uitzoeken wat
Stackers met de intussen verboden stof
efedrine met je doen als je die voor afslanken gaat gebruiken. De meest bizarre bijverschijnselen lees je dan: zweten, trillen, hartkloppingen en een doorlopend gevoel van gestresst zijn. Daarbij komt een risico op hartfalen of zelfs een hartaanval. Intussen zijn er alternatieven op de markt die minder risico met zich meebrengen. De Yellow Subs lijken mij wel wat. Ik wil best afvallen, maar op de easy way natuurlijk. Ik ga hier nog even over nadenken. Mijn aandacht is gewekt!