Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Lifestyle 15-03-2005 21:09:56

Yellow Subs Extreme

Yellow Subs ExtremeNa het Esyba debakel, wordt het misschien weer eens tijd voor een volgend afslank-experiment. Ik dacht nu aan Yellow Subs Extreme. Onlangs was ik aan het uitzoeken wat Stackers met de intussen verboden stof efedrine met je doen als je die voor afslanken gaat gebruiken. De meest bizarre bijverschijnselen lees je dan: zweten, trillen, hartkloppingen en een doorlopend gevoel van gestresst zijn. Daarbij komt een risico op hartfalen of zelfs een hartaanval. Intussen zijn er alternatieven op de markt die minder risico met zich meebrengen. De Yellow Subs lijken mij wel wat. Ik wil best afvallen, maar op de easy way natuurlijk. Ik ga hier nog even over nadenken. Mijn aandacht is gewekt!