Arumbai
Die had ik al lang niet meer gehoord, ik denk al een jaar of 15 niet meer. Vannacht moest ik ineens weer aan dat nummer denken (nummer 2 in '79), ik heb hem vanmorgen dan ook gelijk opgezocht, ik wist dat ie ergens op een lp moest staan. Het ging om de lp 'Lovin' you' een verzamelaar uit 1981, de kwaliteit was waardeloos (wat wel gebruikelijk was voor, de door Herman Heinsbroek samengestelde, Arcade albums). Gelukkig leverde een zoektocht met KCeasy wel een goeie versie op. Ben ik echt oudbollig dat ik dit een mooie plaat vind?Mocht je hem niet kennen of wil je hem ook graag,