Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 02-04-2005 20:02:54

Arumbai

Die had ik al lang niet meer gehoord, ik denk al een jaar of 15 niet meer. Vannacht moest ik ineens weer aan dat nummer denken (nummer 2 in '79), ik heb hem vanmorgen dan ook gelijk opgezocht, ik wist dat ie ergens op een lp moest staan. Het ging om de lp 'Lovin' you' een verzamelaar uit 1981, de kwaliteit was waardeloos (wat wel gebruikelijk was voor, de door Herman Heinsbroek samengestelde, Arcade albums). Gelukkig leverde een zoektocht met KCeasy wel een goeie versie op. Ben ik echt oudbollig dat ik dit een mooie plaat vind?

Mocht je hem niet kennen of wil je hem ook graag, hier kun je hem (alleen dit weekend) downloaden als extra XOOX.NL service, niet verder vertellen hoor ;)