Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 16-05-2005 15:50:47

Poll results

Poll Result
Uitslag Poll: Ik ben ... en ik draag ...

Poll image

Het is glashelder, de boxershort steekt er met kop en schouders bovenuit! Opvallend is wel dat deze keer 75% van de stemmers man is. De vrouwen blijven duidelijk achter in het prijsgeven van hun ondergoed. Bij de vrouwen doet de string het goed, net als bij een verrassende 7% van de man- nen! Wat is er toch gebleven van die goeie oude onderbroek? Dan nog even die spannende 7% die geen ondergoed draagt of iets anders. Mmm. Graag hoor ik nog even wat dat andere dan zou kunnen zijn. Iedereen bedankt, want maarliefst 94 stemmen werden uitgebracht. En de nieuwe poll staat alweer op jullie te wachten, succes!
:: bemoeienissen
mr.loreal op 20 Mei 2005 - 22:20  §

ben nu 26 jaar en draag al vanaf mijn 18e geen boxer of iets draag overdag alleen een jeans en een t-shirt geen ondergoed en geen sokken

Erik op 20 Mei 2005 - 22:25  §

Spannend.... Wat levert het voor je op??

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...