Web-Log
16-05-2005 15:50:47
Poll results


Het is glashelder, de boxershort steekt er met kop en schouders bovenuit! Opvallend is wel dat deze keer 75% van de stemmers man is. De vrouwen blijven duidelijk achter in het prijsgeven van hun ondergoed. Bij de vrouwen doet de string het goed, net als bij een verrassende 7% van de man- nen! Wat is er toch gebleven van die goeie oude onderbroek? Dan nog even die spannende 7% die geen ondergoed draagt of iets anders. Mmm. Graag hoor ik nog even wat dat andere dan zou kunnen zijn. Iedereen bedankt, want maarliefst 94 stemmen werden uitgebracht. En de nieuwe poll staat alweer op jullie te wachten, succes!