Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 12-01-2006 23:25:09

Sorry

Als je vanavond moeite had om onze site te bereiken, dat lag dus aan mij. Ik was aflevering 10 van seizoen 2 van Lost aan het downloaden, gisteravond op de Amerikaanse TV en nu al op mijn pc. Ik zal de volgende keer proberen de upload wat minder te maken zodat er ook nog fatsoenlijk naar onze website gesurft kan worden :roll:

Ik ga er nu naar kijken, kijkt u mee?


(p.s. klik even op het plaatje als je de torrent nodig hebt.)
:: bemoeienissen
Sjaan666 op 18 Januari 2006 - 13:30  §

Hey hallo!
Zeg ik heb een vraagje he? In Nederland is er een pauze van Lost. Weet u misschien wanneer het weer op televisie te zien is? Want het staat namelijk nergens op internet.

Als u het antwoord weet, wilt u mij dan mailen?

Alvast bedankt!

Groetjes Sjaan666

René op 18 Januari 2006 - 14:33  §

Hoi Sjaan666: Ik weet het niet en volgens mij weet nog niemand het. Op de site Lost-tv.nl staat dat het waarschijnlijk ergens in maart weer verder gaat.

Sjaan666 op 18 Januari 2006 - 17:38  §

oh oke, nou in ieder geval heel erg bedankt. Maar maart is wel heel ver weg...moet ik nog zo lang wachten, maarja er zit niks anders op.

Heel erg bedankt!

René op 19 Januari 2006 - 00:35  §

Je zou hier eens kunnen kijken.

Ik gebruik altijd de website www.torrentspy.com voor het vinden van de torrent files; en het programma µTorrent als programma om ze te downloaden. Als je zoekt naar de torrent let dan even op dat er in de bestandsnaam het woordje LOL zit, dit staat garrant voor goede kwaliteit.

Let wel, deze afleveringen zijn niet ondertiteld.

Sjaan666 op 19 Januari 2006 - 13:17  §

Oke dankuwel, ik zal er even een kijkje nemen.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...