Sorry
Ik ga er nu naar kijken, kijkt u mee?

(p.s. klik even op het plaatje als je de torrent nodig hebt.)
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Hey hallo!
Zeg ik heb een vraagje he? In Nederland is er een pauze van Lost. Weet u misschien wanneer het weer op televisie te zien is? Want het staat namelijk nergens op internet.
Als u het antwoord weet, wilt u mij dan mailen?
Alvast bedankt!
Groetjes Sjaan666
Hoi Sjaan666: Ik weet het niet en volgens mij weet nog niemand het. Op de site Lost-tv.nl staat dat het waarschijnlijk ergens in maart weer verder gaat.
oh oke, nou in ieder geval heel erg bedankt. Maar maart is wel heel ver weg...moet ik nog zo lang wachten, maarja er zit niks anders op.
Heel erg bedankt!
Je zou hier eens kunnen kijken.
Ik gebruik altijd de website www.torrentspy.com voor het vinden van de torrent files; en het programma µTorrent als programma om ze te downloaden. Als je zoekt naar de torrent let dan even op dat er in de bestandsnaam het woordje LOL zit, dit staat garrant voor goede kwaliteit.
Let wel, deze afleveringen zijn niet ondertiteld.