Web-Log
12-01-2006 23:25:09
Sorry
Als je vanavond moeite had om onze site te bereiken, dat lag dus aan mij. Ik was aflevering 10 van seizoen 2 van Lost aan het downloaden, gisteravond op de Amerikaanse TV en nu al op mijn pc. Ik zal de volgende keer proberen de upload wat minder te maken zodat er ook nog fatsoenlijk naar onze website gesurft kan worden 
Ik ga er nu naar kijken, kijkt u mee?

(p.s. klik even op het plaatje als je de torrent nodig hebt.)
Ik ga er nu naar kijken, kijkt u mee?

(p.s. klik even op het plaatje als je de torrent nodig hebt.)