Klonen

Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden: de verzameling Angrylogs van bekende radio DJ's. De layout van de verschillende weblogs is nu wel heel erg een kloon van elkaar geworden.
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Ik krijg er een beetje het web-log gevoel bij en dat is niet positief. Ook mis ik enkele functies zoals de trackback, preview van reacties (hebben wij ook niet, I know), het feit dat je je moet registreren ben ik ook geen voorstander van, er staan wel erg weinig postings op de frontpage en de rss feed toont geen plaatjes. Een aantal dingen worden ongetwijfeld nog gewijzigd/toegevoegd, maar toch...
Ik dacht toen de heren op kantoor van die club waren dat ze voor hun eigen ontwerp gingen. Maar niet dus....Het is strak, mooi maar erg hetzelfde. Ja....ik weet ik heb ook iets standaards maar dat komt door het gebrek aan zogenoemde pc kennis....
(ik weet nog steeds alleen maar de pc aan te zetten
)
Ik vind het een achteruitgang en zeker de beperkte logs op de frontpage is een gemis. Want wie duikt er nu ff snel het archief in? Dat van het registeren zie ik nu pas, en dat werpt voor velen toch een drempel op. Jammer van de diversiteit die er eerder tussen de weblogs was.