Web-Log
22-02-2006 15:55:28
Klonen

Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden: de verzameling Angrylogs van bekende radio DJ's. De layout van de verschillende weblogs is nu wel heel erg een kloon van elkaar geworden.
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
