Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 25-02-2006 08:26:30

Gatverspammers!!

Oh kom er es kijken wat ik in mijn mailbox vond... F*%ing Spammers!!



Het venster met de laatste 10 bemoeials op de frontpage ziet er nu ook wat ranzig uit, dus René: wie neemt de eerste 200...?? Of heb je een beter plan om e.e.a. te verwijderen?
De entry "Saddam" alleen is al goed voor 233 spamberichten. Dat scheelt dan toch weer....

Update 08:42: still counting, nu staat de teller op 435.
Update 08:45: Ik heb als test bij de entry "Saddam" de mogelijkheid om te reageren gesloten.
:: bemoeienissen
René op 25 Februari 2006 - 09:12  §

Zo, weg met die rotzooi! Stelletje M*therf*kers.

Erik op 25 Februari 2006 - 09:26  §

Ach, je bent wakker... Goedemorgen René!

René op 25 Februari 2006 - 09:27  §

Ja, ook goeiemorgen, dat is lekker wakker worden :( Ik ga zo even het spamfilter aanpassen maar eerst even wat eten.

Erik op 25 Februari 2006 - 09:31  §

Gelukkig, die lui zijn de hele nacht al bezig geweest... Zoals ik al dacht heb jij een snelle manier om de hele spamzooi weg te werken. Ik ben weer blij :-D

René op 25 Februari 2006 - 11:52  §

Ik zag al dat we niet voor ieder spambericht een mailtje hebben gehad. Ik heb er ongeveer 2000 verwijderd.

Erik op 25 Februari 2006 - 14:35  §

WOW :!:

Henk op 25 Februari 2006 - 22:47  §

[www.mailwasher.net]
Met dit gebruiksvriendelijke programma nooit meer last van ongewenste e-mail (gratis voor één e-mailaccount)

René op 27 Februari 2006 - 10:52  §

Goeie tip Henk, alleen in dit geval nutteloos omdat het hierbij ging om commentspamming op ons weblog.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...