Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 25-02-2006 08:26:30

Gatverspammers!!

Oh kom er es kijken wat ik in mijn mailbox vond... F*%ing Spammers!!



Het venster met de laatste 10 bemoeials op de frontpage ziet er nu ook wat ranzig uit, dus René: wie neemt de eerste 200...?? Of heb je een beter plan om e.e.a. te verwijderen?
De entry "Saddam" alleen is al goed voor 233 spamberichten. Dat scheelt dan toch weer....

Update 08:42: still counting, nu staat de teller op 435.
Update 08:45: Ik heb als test bij de entry "Saddam" de mogelijkheid om te reageren gesloten.