Web-Log
25-02-2006 08:26:30
Gatverspammers!!

Het venster met de laatste 10 bemoeials op de frontpage ziet er nu ook wat ranzig uit, dus René: wie neemt de eerste 200...?? Of heb je een beter plan om e.e.a. te verwijderen?
De entry "Saddam" alleen is al goed voor 233 spamberichten. Dat scheelt dan toch weer....
Update 08:42: still counting, nu staat de teller op 435.
Update 08:45: Ik heb als test bij de entry "Saddam" de mogelijkheid om te reageren gesloten.