Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 24-06-2006 19:35:25

Done it !

Nou, het was 02:35 uur, toen René en ik gisteren tevreden onze Skype-verbinding afsloten. De missie is weer volbracht; een gloedjenieuwe lay-out van XOOX staat klaar om op 1 juli a.s. zijn entree te maken. Wij zijn zeer tevreden en hopen na- tuurlijk dat de reakties straks positief zullen zijn. We hebben onszelf opnieuw weer eens overtroffen! Vinden wij...
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...