Web-Log
24-06-2006 19:35:25
Done it !
Nou, het was 02:35 uur, toen René en ik gisteren tevreden onze Skype-verbinding afsloten. De missie is weer volbracht; een gloedjenieuwe lay-out van XOOX staat klaar om op 1 juli a.s. zijn entree te maken. Wij zijn zeer tevreden en hopen na- tuurlijk dat de reakties straks positief zullen zijn. We hebben onszelf opnieuw weer eens overtroffen! Vinden wij...