Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 19-07-2006 11:49:30

ADSL-loos

Volgens zijn weblog zou Jente al 12 dagen zonder een internetverbinding zitten. Lullig.



"Hier een snel berichtichtje via de Wifi van iemand een straat verderop
(stiekem bij hem of haar ingebroken, zit op dit moment zonder eigen adsl)
Ben aan het verhuizen/klussen/luiersverschonen. Tot nader bericht geen postings!"
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...