Web-Log
19-07-2006 11:49:30
ADSL-loos

"Hier een snel berichtichtje via de Wifi van iemand een straat verderop
(stiekem bij hem of haar ingebroken, zit op dit moment zonder eigen adsl)
Ben aan het verhuizen/klussen/luiersverschonen. Tot nader bericht geen postings!"