Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 15-11-2006 20:45:14

Poll

Uitslag Poll:

Wat spuit of smeer jij zoal in je haar?


Altijd leuk om te zien wat mensen in hun ijdelheid allemaal doen om er goed uit te zien! Populair is natuurlijk de gel, spray en mousse. Ook je haar een kleurtje gegeven komt regelmatig voor. De dames wellicht meer dan mannen, maar ook veel mannen verbergen tegenwoordig graag hun grijze haren met een kleurspoeling. De wat extremere producten blij- ven duidelijk wat achter en helemaal interessant is natuurlijk wat de mensen in hun haar smeren die "iets anders" hebben aangegeven. Toch nog 14% zegt niets in het haar te smeren of te spuiten en dat vind ik best stoer! Iedereen weer hartelijk bedankt.
:: bemoeienissen
Bung Phe op 15 November 2006 - 22:25  §

Ik heb gekozen voor helemaal niets. Niet omdat ik niets geef om mijn uiterlijk, maar simpel weg omdat ik zo glad ben.

Ik smeer dus eigenlijk alleen maar scheergel in mijn haar, en die miste ik in de poll ;-)

Erik op 15 November 2006 - 22:49  §

Ach maar natuurlijk; de kaale mensch!! Daar had ik niet bij stilgestaan. Dank voor je toelichting!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...