Web-Log
15-11-2006 20:45:14
Poll

Wat spuit of smeer jij zoal in je haar?

Altijd leuk om te zien wat mensen in hun ijdelheid allemaal doen om er goed uit te zien! Populair is natuurlijk de gel, spray en mousse. Ook je haar een kleurtje gegeven komt regelmatig voor. De dames wellicht meer dan mannen, maar ook veel mannen verbergen tegenwoordig graag hun grijze haren met een kleurspoeling. De wat extremere producten blij- ven duidelijk wat achter en helemaal interessant is natuurlijk wat de mensen in hun haar smeren die "iets anders" hebben aangegeven. Toch nog 14% zegt niets in het haar te smeren of te spuiten en dat vind ik best stoer! Iedereen weer hartelijk bedankt.