Fun
25-07-2007 00:20:12
Dilemma's
Maar is het moeilijk om je uit te spreken...
Bang om de ander te kwetsen...
Bang voor een nare reaktie...
Vaak is het juist beter om je uit te spreken...
Om misverstanden te voorkomen...
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.