Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 25-07-2007 00:20:12

Dilemma's

Soms vraag je je iets af...
Maar is het moeilijk om je uit te spreken...
Bang om de ander te kwetsen...
Bang voor een nare reaktie...
Vaak is het juist beter om je uit te spreken...
Om misverstanden te voorkomen...