Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 28-07-2007 08:08:38

Poll


Uitslag Poll:

Nou het lijkt mij duidelijk: de bezoekers van XOOX.NL vinden niet dat wij moeten stoppen met de Bassie-Radar en vinden het maar een heleboel ophef over niets. Toch heeft nog 15% laten weten het eens te zijn met Bassie, maar ja, om nou voor 15% van de stemmen de hele boel te verwijderen en te stoppen met de Bassie-Radar? Nou nee, dat zijn we niet van plan. Kortom, de Bassie-Radar blijft gewoon bestaan en we ontvangen dan ook graag bericht als er weer iets te melden is over onze Clown. Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem.
:: bemoeienissen
wim op 28 Juli 2007 - 11:05  §

Hoest trouwens met die acrobaat?

Dat 'B1 voor B2' nog niet bij jullie langs geweest zijn :-D

gree braadslee op 31 Juli 2007 - 21:31  §

En toch waren ze leuk vroeger :crazy:

Rutger op 07 November 2007 - 12:58  §

Jeetje, ik heb gewoon heel deze poll gemist. Ik hou je even niet in de gaten en Bassie wordt weer van alle kanten zwart gemaakt en dat kan niet de bedoeling zijn want een clown is rood met wit, hoogstens met wat zwarte lijntjes!!!

Ik denk dat Bassie zo geëmotioneerd raakt door de berichten op XooX dat het hem bijna niet kwalijk genomen kan worden dat hij het zo nu en dan afreageerd op kinderen> conclusie: het is jullie schuld!!!

Bassie is in blijft mijn 'homie'!!!

Erik op 07 November 2007 - 13:07  §

Ha ha !! :mrgreen:

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...