Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 28-07-2007 08:08:38

Poll


Uitslag Poll:

Nou het lijkt mij duidelijk: de bezoekers van XOOX.NL vinden niet dat wij moeten stoppen met de Bassie-Radar en vinden het maar een heleboel ophef over niets. Toch heeft nog 15% laten weten het eens te zijn met Bassie, maar ja, om nou voor 15% van de stemmen de hele boel te verwijderen en te stoppen met de Bassie-Radar? Nou nee, dat zijn we niet van plan. Kortom, de Bassie-Radar blijft gewoon bestaan en we ontvangen dan ook graag bericht als er weer iets te melden is over onze Clown. Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem.