Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 29-06-2008 21:58:31

Poll

Uitslag Poll:
Een Stop Bassie Hyves !


Helaas valt de Stop Bassie hyves nog niet zo in goede aarde, zo lijkt het. Er lijkt sprake van een soort Bassie moeheid. Meer dan de helft heeft medelijden en wil dat hij met rust gelaten wordt. Nou, daar ben ik het helemaal mee eens! Ook ik vind hem zielig en als hij mij met rust laat, laat ik hem ook met rust. En je kunt natuurlijk nog altijd lid worden. Voor áls je er dan toch nog een keer genoeg van krijgt. Dank voor je stem, en laat ons graag even via de poll weten wat jij in de zomermaanden gaat doen!
:: bemoeienissen
Maaika op 30 Juni 2008 - 19:24  §

lekker belangrijk... gewoon door blijven gaan hoor :D

Rutger op 03 Juli 2008 - 10:43  §

Ik voel mij gesteund... :-D

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...