Web-Log
29-06-2008 21:58:31
Poll

Een Stop Bassie Hyves !


Helaas valt de Stop Bassie hyves nog niet zo in goede aarde, zo lijkt het. Er lijkt sprake van een soort Bassie moeheid. Meer dan de helft heeft medelijden en wil dat hij met rust gelaten wordt. Nou, daar ben ik het helemaal mee eens! Ook ik vind hem zielig en als hij mij met rust laat, laat ik hem ook met rust. En je kunt natuurlijk nog altijd lid worden. Voor áls je er dan toch nog een keer genoeg van krijgt. Dank voor je stem, en laat ons graag even via de poll weten wat jij in de zomermaanden gaat doen!