Fun
10-05-2009 12:23:24
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Ik vind het er op een foto geweldig uitzien maar ik ga er voor geen goud opstaan...
En ik voor geen 2xgoud....
Mijn vader zei altijd dat hij niet op de zaterdagkrant zou gaan staan want deze is hoger dan de kranten van de rest van de week ![]()