Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 10-05-2009 12:23:24

Hoogtekriebels

Klik voor groter

Ik kan redelijk goed tegen hoogte, maar op zo'n glazen vloer als deze staan vind ik toch wel wat lastig. Dan krijg ik altijd een soort kriebel in mijn lage onderbuik (ballen dus) wat mij waarschuwt voor de gapende diepte. Fraai is zo'n uitzicht natuurlijk wel maar het blijft eng...