Web-Log
11-02-2010 22:25:18
Uitslag Poll

Wat vond jij van Avatar ?

Gelukkig wordt mijn mening ruimschoots gedeeld: Avatar móet je gezien hebben! Ben je nog niet gegaan? Wacht niet op de DVD maar ga hem zien in 3D... Echt geweldig!