Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 11-02-2010 22:25:18

Uitslag Poll

Uitslag Poll:
Wat vond jij van Avatar ?

Gelukkig wordt mijn mening ruimschoots gedeeld: Avatar móet je gezien hebben! Ben je nog niet gegaan? Wacht niet op de DVD maar ga hem zien in 3D... Echt geweldig!