Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 27-03-2010 17:31:25

Tickets !!

Klik voor groter en meer

Zo, de twee bestelde kaarten voor The Farewell Tour van Simply Red zijn binnen! Op drie december dit jaar nemen we afscheid van Mick Hucknall en band in het GelreDome. Ome Mick wordt ook een dagje ouder en na een eerste afscheidtournee, nu dus nog een tweede ronde om gedag te zeggen tegen Simply Red. Eigenlijk lijkt Mick mij maar een humeurige, narrige en onsympathieke vent, maar de nummers van Simply Red zijn prima en live zijn ze geweldig. Dat willen dus nog wel een keertje zien. Kan hij mooi op zijn 50ste nog een keer rocken voor een stadion vol met oudere jongeren! "Something got me started... Show me..."
:: bemoeienissen
Jay op 28 Maart 2010 - 21:56  §

Simply Red is echt TOP live!
Ik heb vorig jaar afscheid genomen in de HMH!
Wat een muzikanten en wat een stem heeft die Mick nog steeds!
Veel plezier gewenst alvast!

Erik op 28 Maart 2010 - 22:43  §

Thanx! We gaan ervan genieten!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...