Muziek
27-03-2010 17:31:25
Tickets !!

Zo, de twee bestelde kaarten voor The Farewell Tour van Simply Red zijn binnen! Op drie december dit jaar nemen we afscheid van Mick Hucknall en band in het GelreDome. Ome Mick wordt ook een dagje ouder en na een eerste afscheidtournee, nu dus nog een tweede ronde om gedag te zeggen tegen Simply Red. Eigenlijk lijkt Mick mij maar een humeurige, narrige en onsympathieke vent, maar de nummers van Simply Red zijn prima en live zijn ze geweldig. Dat willen dus nog wel een keertje zien. Kan hij mooi op zijn 50ste nog een keer rocken voor een stadion vol met oudere jongeren! "Something got me started... Show me..."