Familie 14-11-2010 11:58:08 B!ngo! Yesss!!! Meteen raak! Maar we hadden dan ook best heel goed gezongen gisteravond. En wat ik graag wilde kreeg ik ook: een witte chocoladeletter!De kids kregen er zelfs ook nog een opwindbaar Toy Story poppetje bij...Vanavond dus maar weer...Sinterklaas kapoentje...Gooi wat in mijn schoentje...