
Yesss!!! Meteen raak! Maar we hadden dan ook best heel goed gezongen gisteravond.
En wat ik graag wilde kreeg ik ook: een witte chocoladeletter!
De kids kregen er zelfs ook nog een opwindbaar Toy Story poppetje bij...
Vanavond dus maar weer...
Sinterklaas kapoentje...
Gooi wat in mijn schoentje...