Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 02-05-2004 22:26:58

LEK

Nu al, in de studioversie te downloaden: Boris met When you think of me. Waar zit dan toch dat lek bij die platenmaatschappijen? Henk-Jan zal hier niet blij mee zijn, of is hij het??? :)

Het nummer is trouwens een cover en niet speciaal voor de Idols finalisten geschreven, het origineel is van Mark Wills, een Amerikaanse country-zanger. (via)

Mocht deze versie niet werken, kijk dan eens hier voor alternatieve locaties.

Update: Ik zie het al, er is geen lek bij de platenmaatschappij. Bij de Free Record Shop kun je hem, tegen betaling uiteraard, downloaden.
:: bemoeienissen
T-Bone op 03 Mei 2004 - 11:01  §

Kun je ook de extensie even aanpassen? Mijn baas wil niet dat ik mp3'tjes nederhaal......

René op 03 Mei 2004 - 11:08  §

@T-Bone: Het bestand is niet van mij, ik heb de link via jaggle.nl ik kan er, helaas, niets aan veranderen.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...