Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 02-05-2004 22:26:58

LEK

Nu al, in de studioversie te downloaden: Boris met When you think of me. Waar zit dan toch dat lek bij die platenmaatschappijen? Henk-Jan zal hier niet blij mee zijn, of is hij het??? :)

Het nummer is trouwens een cover en niet speciaal voor de Idols finalisten geschreven, het origineel is van Mark Wills, een Amerikaanse country-zanger. (via)

Mocht deze versie niet werken, kijk dan eens hier voor alternatieve locaties.

Update: Ik zie het al, er is geen lek bij de platenmaatschappij. Bij de Free Record Shop kun je hem, tegen betaling uiteraard, downloaden.