Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 06-08-2012 17:29:13

Weer thuis

Klik voor groter

We zijn intussen alweer thuis na een 14 dagen Luxemburg. Het was een heerlijke vakantie met veel zon en hoge temperaturen, vooral de eerste week. Elke keer is het weer genieten van het landschap, de ontspannen sfeer, hoe schoon het land is en deze keer ook de cam- ping: Nommerlayen. Voor ouders en kinderen een heerlijke camping waar elke dag veel te doen is. Het is ons zelfs zó goed bevallen dat we volgend jaar terugkeren naar Nommern!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...