Familie
06-08-2012 17:29:13
Weer thuis

We zijn intussen alweer thuis na een 14 dagen Luxemburg. Het was een heerlijke vakantie met veel zon en hoge temperaturen, vooral de eerste week. Elke keer is het weer genieten van het landschap, de ontspannen sfeer, hoe schoon het land is en deze keer ook de cam- ping: Nommerlayen. Voor ouders en kinderen een heerlijke camping waar elke dag veel te doen is. Het is ons zelfs zó goed bevallen dat we volgend jaar terugkeren naar Nommern!