Fun
04-02-2014 17:54:22
Slechtnieuwsgesprek

Kijk, daar hou ik nou van: Een slechtnieuwsgesprek moet je inderdaad altijd beginnen met de moeilijke boodschap. Heel direct en er dus niet omheen draaien. Daarna is er ruimte om de emoties op te vangen...