Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 04-02-2014 17:54:22

Slechtnieuwsgesprek



Kijk, daar hou ik nou van: Een slechtnieuwsgesprek moet je inderdaad altijd beginnen met de moeilijke boodschap. Heel direct en er dus niet omheen draaien. Daarna is er ruimte om de emoties op te vangen...