Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 13-05-2004 13:07:13

Gezocht PHP kenner

PHPWie kan mij helpen bij het programmeren van een probleempje op onze site. Rechtsonder zie je het archief, deze is per week geordend. Alleen kloppen de weeknummers niet. Klik je bv op deze week dan krijg je de entries van de vorige week. Het moet volgens mij voor de kenner niet zo moeilijk zijn maar ik begrijp er helemaal niets van. Wie o wie?
Web-Log 12-05-2004 14:22:36

Rick en RSS

Zouden wij, webloggers, Rick van Velthuysen zover krijgen om RSS te implementeren? Misschien kunnen we de druk wat opvoeren door zoveel mogelijk hierover te schrijven op onze eigen logs? Bakkel is er al mee begonnen. Wie volgt er na mij?
Natuurlijk moet je ook even een reactie op zijn log zetten, dat kun je hier mooi doen :)
Rick moet aan de RSS
Web-Log 04-05-2004 11:56:32

Rick out of order ??

"Onbereikbaar"








Ontgaat mij hier iets? Weet iemand wat er aan de hand is of is Rick soms verhuisd?

Update 5/5: Hij doet het weer en we snappen nu ook hoe het zit.
Web-Log 02-05-2004 01:00:01

I'm HOT

Vind vandaag op ikwilhet.nu een kolom met daarin Eriks.web-log.nl mét de aanduiding HOT !!


Met gemiddeld 5 pageviews per dag op mijn oude weblog pagina lijkt mij de aanduiding HOT een beetje overdreven. Wel leuk, omdat je op die site meteen, en op alle mogelijke manieren wordt doorgelinkt naar xoox.nl. Vanaf nu staan we er ook "gewoon" tussen als xoox.nl.
Web-Log 01-05-2004 11:22:57

Nieuwe XOOX Quizz

90'sEen nieuwe maand dus ook een nieuwe XOOX QUIZZ. Omdat, voor de meeste deelnemers aan de quizz van vorige maand, de jaren 80 blijkbaar te ver weg lagen, deze maand de jaren 90. Doe mee en misschien win jij deze maand de cd. Succes!
90's
Web-Log 01-05-2004 11:00:00

Quizz winnaars

© xoox.nl© xoox.nl
De Top 5:

:arrow:1: Johan Janssen (14 goed)
:arrow:2: Mark Olink (11 goed)
:arrow:3: Tante Neel (9,5 goed)
:arrow:4: Gerard v/d Water (8,5 goed)
:arrow:5: Henk Klabbers (8 goed)



Wij feliciteren Johan Janssen, hij had er 14 goed, en dat is een hele prestatie! De quizz was blijkbaar zo moeilijk dat we slechts 8 inzendingen hebben gehad. Johan, jij krijgt de cd thuis gestuurd.

Fragment 1 is dit keer door niemand geraden.

Wil je weten welke je goed had en welke fout, ga dan naar de Quizz-pagina, aan de rechterkant onder archief kun je de quizz nogmaals spelen en met 1 druk op de knop zien wat het antwoord is (dus ook van fragment 1).

Wederom bedankt voor de reacties die wij hebben ontvangen. Héél veel plezier met het oplossen van de nieuwe Quizz !!

Erik & René