Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 12-05-2004 14:22:36

Rick en RSS

Zouden wij, webloggers, Rick van Velthuysen zover krijgen om RSS te implementeren? Misschien kunnen we de druk wat opvoeren door zoveel mogelijk hierover te schrijven op onze eigen logs? Bakkel is er al mee begonnen. Wie volgt er na mij?
Natuurlijk moet je ook even een reactie op zijn log zetten, dat kun je hier mooi doen :)
Rick moet aan de RSS