Web-Log
01-03-2004 10:10:01
Snipperhit-Quizz
Een nieuwe maand, een nieuwe Quizz. Dit keer hebben we gekozen voor een Snipperhit-Quizz. Je hoort een kort fragment (2 sec) van een gedeelte van een nummer, net zoals ze dat begin jaren 90 speelden bij Veronica op radio 3.Omdat er nogal wat klachten binnen kwamen over de moeilijkheidsgraad van de vorige Quizz hebben we het dit keer wat makkelijker gemaakt.
Wij denken dat de Quizz te doen is en het zal dan waarschijnlijk ook op de snelste aankomen. Want de eerste die alle antwoorden goed heeft wint. Dus wees er snel bij.
Als je wilt weten wat je goed dan wel fout had bij de vorige Intro-Quizz, klik dan in de Quizz pagina aan de rechterkant onder Archief op de oude Quizz. Je kunt deze dan nogmaals spelen en met 1 druk op de knop zien wat het antwoord is.
Succes!
Vandaag is je laatste kans om nog mee te dingen voor de cd die we weggeven aan degene die alle of de meeste fragmenten goed raadt van de 


Okee, ze zijn net binnen! De antwoorden op de
Mensen waar blijven de