Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 01-03-2004 10:10:01

Snipperhit-Quizz

QuizzEen nieuwe maand, een nieuwe Quizz. Dit keer hebben we gekozen voor een Snipperhit-Quizz. Je hoort een kort fragment (2 sec) van een gedeelte van een nummer, net zoals ze dat begin jaren 90 speelden bij Veronica op radio 3.

Omdat er nogal wat klachten binnen kwamen over de moeilijkheidsgraad van de vorige Quizz hebben we het dit keer wat makkelijker gemaakt.

Wij denken dat de Quizz te doen is en het zal dan waarschijnlijk ook op de snelste aankomen. Want de eerste die alle antwoorden goed heeft wint. Dus wees er snel bij.

Als je wilt weten wat je goed dan wel fout had bij de vorige Intro-Quizz, klik dan in de Quizz pagina aan de rechterkant onder Archief op de oude Quizz. Je kunt deze dan nogmaals spelen en met 1 druk op de knop zien wat het antwoord is.

Succes!
Web-Log 29-02-2004 16:15:27

Intro-Quizz

Intro-QuizzVandaag is je laatste kans om nog mee te dingen voor de cd die we weggeven aan degene die alle of de meeste fragmenten goed raadt van de Intro-Quizz. Het is de bedoeling dat we morgen weer een nieuwe versie online zetten. Handig om misschien te weten is dat nog niemand alle fragmenten goed heeft geraden.
Web-Log 20-02-2004 19:20:34

Frustrerend

Als je in het nieuws een bericht hoort die je ook wel graag op je weblog wil vermelden maar het vervolgens nergens op het internet kunt vinden.
Web-Log 19-02-2004 18:26:09

Camp Smithy - Live!

Arend LangenbergAdam Curry
Morgen de laatste dag voor Operation Iraqi Sunrise. Curry & Crew tellen af. En we dachten nog wel met een zeer beschaafde nieuwslezer te maken te hebben... Hier zie je Arend met een leger-onderbroek (?) op zijn hoofd. Adam zal met crew afscheid moeten nemen van de manschappen in Irak. Morgen tussen 06:00 - 09:00 uur de laatste uitzending vanuit Camp Smithy. Michiel Veenstra logt het meest uitgebreid, dus the place to be voor de liefhebbers.
Web-Log 13-02-2004 19:46:02

Neel Quizzzztt

Tante NeelOkee, ze zijn net binnen! De antwoorden op de XOOX Intro Quizz door Tante Neel. Daar hebben we lang op gewacht. Hij was blijkbaar écht moeilijk deze keer. Zij is namelijk een échte muziek-kenner en quizz-master!

We gaan ze tellen, de goede antwoorden. Thanx Neel!
Web-Log 11-02-2004 17:05:07

Intro-Quizz

Intro-QuizzMensen waar blijven de inzendingen?? We hebben nog niet de helft tov de vorige keer. Kijkend door de ingezonden oplossingen zie ik dat nog niemand nr 5 goed geraden heeft. Een aantal gokken op "Will Downing" met "A Love Supreme" maar die is dus niet goed. Nu moet ik tot mijn spijt (alweer) bekennen dat ik sommigen verkeerde hints heb gegeven voor dit nummer. <img src=ops:' class="inline-block align-middle" /> Op walravens.info keek ik in de verkeerde kolom en dacht dat dit fragment een nr 6 positie had bereikt. Is niet waar, slechts een 20e plaats en 6 weken in de top40. Maar de plaat is nog maar net 2 jaar oud, die moet iedereen toch wel kennen lijkt me. Het bandje komt uit Nederland.
Verder hadden de meeste ook moeite met nummer 6 en 7, ok nog een paar kleine hintjes; de nummer 6 is een Italo plaat uit de eerste helft van de jaren 80 en nr 7 was een hit eind jaren 70, de groep had 2 jaar geleden ook nog een hit.
En nu; Meer inzendingen, je kunt ook winnen als je ze niet allemaal goed hebt meld ik er dan nog maar even bij.
Web-Log 11-02-2004 16:19:18

YES!!!

Het werkt! Wanneer je je nu met onze berichtjes gaat bemoeien heb je de mogelijkheid om het vakje "Stuur me een e-mail als anderen zich met mij bemoeien (geldig e-mail adres verplicht)" aan te vinken. Als er zich dan, na jou, weer iemand met jouw bemoeienis of met het oorspronkelijke bericht gaat bemoeien krijg je hier automatisch een e-mail van. Zo blijf je dus altijd op de hoogte. Reuze Handig, toch?
Web-Log 08-02-2004 02:36:34

Bemoeienissen

Gisteren is er iets misgegaan met de comments. Die konden niet geplaatst worden. De oorzaak ligt volledig bij mij :| Ik ben nl bezig met het toevoegen van een veldje aan de comments. Als je het vakje "Stuur me een email als anderen zich met mij bemoeien (geldig e-mail adres verplicht)" aanvinkt krijg je automatisch een e-mail zogauw er iemand na jouw op dit topic reageert. Deze functie werkt echter nog niet en daarom dacht ik gisteren eerst even de originele pagina terug te kunnen zetten zodat niemand er hinder van zou ondervinden. En toen werkte de comments helemaal niet meer :cry:

Daarom even een klein aandachtspuntje: nog niet gebruiken deze functie (ook al staat ie er al wel).