Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 11-02-2004 16:19:18

YES!!!

Het werkt! Wanneer je je nu met onze berichtjes gaat bemoeien heb je de mogelijkheid om het vakje "Stuur me een e-mail als anderen zich met mij bemoeien (geldig e-mail adres verplicht)" aan te vinken. Als er zich dan, na jou, weer iemand met jouw bemoeienis of met het oorspronkelijke bericht gaat bemoeien krijg je hier automatisch een e-mail van. Zo blijf je dus altijd op de hoogte. Reuze Handig, toch?