
Ik heb helemaal niets met
Tofik Dibi. Ik vind het maar een vervelend mannetje met grote woorden terwijl hij het charisma heeft van die groene teletubbie. Groen Links; eventjes in rep en roer over zijn kandidatuur voor het lijsttrekkerschap, maar naar buiten toe blijft men uiterst beheerst.
Jolande Sap was eerst wel even geschrokken maar door Dibi ook eens een verzetje, vanuit zijn zichzelf overschattende ambities te gunnen, ligt zij nu mooi op kop! Kortom, Dibi lijkt
nu al knock out! En met een leus als
Bam! kon ik het natuurlijk niet laten...