Fun 19-07-2012 19:45:53 Omdat het kan... In Spijkenisse kan tegenwoordig ook alles: kijk maar naar deze nieuw aangelegde parkeerplaats! Niet té snel inkeren...Bijna af... maar helaas: bouwvakvakantie jongens... die paal doen we later wel...