Ik weet niet of er teveel hondjes van stand, in ruiten jasjes, rond worden getrokken aan een bling bling halsband..? Als ze dan ook nog eens hun merk-drollen deponeren op de vers gemaaide veldjes is het eind toch wel zoek?! Kakkers!!!
Ben jij ook lekker die grappige Stikeez aan het verzamelen bij Dirk!?!? Ik kreeg vandaag mijn handen op twee mega-zakken vol stickeez!!! Even iedereen jaoers maken..!!!
Steeds maar weer die reklame op TV voor de "Hij gelooft in mij..." Musical...
Ik hou niet van Andre Hazes en ik hou niet van musicals. Maar ja, als je nou dingen combineert met elkaar, dan wordt het ineens een stuk leuker... Vrolijk PaasHazes!!
Kijk, daar hou ik nou van: Een slechtnieuwsgesprek moet je inderdaad altijd beginnen met de moeilijke boodschap. Heel direct en er dus niet omheen draaien. Daarna is er ruimte om de emoties op te vangen...