Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 11-03-2008 17:55:51

Taakstrafheks

"Nee schatje, je hoeft niet bang te zijn... dat is geen heks...
Dat is gewoon een mevrouw met een taakstraf...
"

Klik voor groter
Fun 12-02-2008 20:37:28

Wiebele, wiebele

Het is natuurlijk altijd goed om aan lichaamsbeweging te doen, voor het slapen- gaan. Of daarna, of zelfs tussendoor. Ik bedoel; lichaamsbeweging is gezond. En met wat hulpmiddelen wordt het vaak nóg wat spannender! Kijk hier maar eens!