Fun
07-02-2008 14:38:02
Parodie

Ik ben fan van Rooijakkers, Kamps & Kamps Van Bor Rooijakkers heb ik zelfs
een poosje cabaret-les gekregen. Ze waren er wel heel snel bij met een erg
grappig filmpje als parodie op de undercover-actie van Peter R. de vries.
Leuk gedaan, kijk hier maar eens.