Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 05-01-2004 15:52:45

Slechtste popsongs

Michiel heeft een site ontdekt waar de 100 slechtste popsongs ooit opstaan. Hij is het niet eens met nr 95: Ebeneezer Goode van The Shamen. Maar er staan er meer tussen waar ik toch wel mijn twijfels bij heb; Nr. 90 Richard Harris - MacArthur Park of wat dacht je van Nr. 83 Starship met We built this city? Nu is Michiel van plan om deze lijst te gaan draaien op zijn eigen internet radiostation RevRadio. Ik hoop wel dat je nog luisteraars overhoudt na het draaien van Nr. 22 Teletubbies Say 'Eh-Oh'van The Teletubbies, Nr. 37 Macarena van Los Del Rio, Nr. 42 Can We Fix It? van Bob the Builder en nr. 46 Ice Ice Baby van Vanilla Ice. :D
Muziek 05-01-2004 07:32:02

Fransje

Frans BauerFrans Bauer krijgt, sinds ie wekelijks op tv te zien was en daarin ook meerdere malen aangaf dat zijn fans welkom bij hem waren, nu dagelijks meer dan 100 'fans' over de vloer. Afgelopen dinsdagmiddag waren het er meer dan 400!! toen was Franssie dan ook jarig. Hij heeft dus na Ahoy nu ook zijn huis tot de nok toe gevuld. En iedereen krijgt dan ook een bak koffie. Daar heb ik nu ook wel zin aan.(bron)
Muziek 02-01-2004 12:20:18

Tears for Fears

Tears for FearsIk lees net op nu.nl dat Roland Orzabal en Curth Smith, oftewel Tears for Fears, weer bij elkaar zijn. De heren die in de jaren 80 hits scoorden met 'Change', 'Everybody wants to rule the world', 'Sowing the seeds of love' en natuurlijk 'Shout' brengen volgend jaar een nieuw album 'Everybody loves a happy ending' uit. 13 Jaar geleden werd er een punt achter hun samenwerking gezet omdat Smith volgens Orzabal de passie voor het maken van muziek had verloren en Orzabal zou volgens Smith volledig door astrologie zijn geobsedeerd.

Leuk!