Muziek
05-01-2004 15:52:45
Slechtste popsongs
Michiel heeft een site ontdekt waar de 100 slechtste popsongs ooit opstaan. Hij is het niet eens met nr 95: Ebeneezer Goode van The Shamen. Maar er staan er meer tussen waar ik toch wel mijn twijfels bij heb; Nr. 90 Richard Harris - MacArthur Park of wat dacht je van Nr. 83 Starship met We built this city? Nu is Michiel van plan om deze lijst te gaan draaien op zijn eigen internet radiostation RevRadio. Ik hoop wel dat je nog luisteraars overhoudt na het draaien van Nr. 22 Teletubbies Say 'Eh-Oh'van The Teletubbies, Nr. 37 Macarena van Los Del Rio, Nr. 42 Can We Fix It? van Bob the Builder en nr. 46 Ice Ice Baby van Vanilla Ice. :D
Frans Bauer krijgt, sinds ie wekelijks op tv te zien was en daarin ook meerdere malen aangaf dat zijn fans welkom bij hem waren, nu dagelijks meer dan 100 'fans' over de vloer. Afgelopen dinsdagmiddag waren het er meer dan 400!! toen was Franssie dan ook jarig. Hij heeft dus na Ahoy nu ook zijn huis tot de nok toe gevuld. En iedereen krijgt dan ook een bak koffie. Daar heb ik nu ook wel zin aan.(
Ik lees net op