Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 05-01-2004 15:52:45

Slechtste popsongs

Michiel heeft een site ontdekt waar de 100 slechtste popsongs ooit opstaan. Hij is het niet eens met nr 95: Ebeneezer Goode van The Shamen. Maar er staan er meer tussen waar ik toch wel mijn twijfels bij heb; Nr. 90 Richard Harris - MacArthur Park of wat dacht je van Nr. 83 Starship met We built this city? Nu is Michiel van plan om deze lijst te gaan draaien op zijn eigen internet radiostation RevRadio. Ik hoop wel dat je nog luisteraars overhoudt na het draaien van Nr. 22 Teletubbies Say 'Eh-Oh'van The Teletubbies, Nr. 37 Macarena van Los Del Rio, Nr. 42 Can We Fix It? van Bob the Builder en nr. 46 Ice Ice Baby van Vanilla Ice. :D